Вчитель. Для
кожної сім'ї безцінним даром Божим є гарні, слухняні, розумні, добрі діти. І
саме цей найдорожчий скарб батьки передали у турботливі руки працівників школи.
Усі 4 роки навчання у початковій школі
поряд із дітьми були досвідчені вчителі, які доклали багато зусиль, щоб діти
зростали здоровими, розумними, вихованими. І не зогляділись у щоденних
клопотах, коли вони підросли і замалим уже стало рідне гніздо. Настав час
відлітати. А ми побажаємо, щоб і далі їх так само берегли й охороняли добрі ангели-охоронці.
Сьогодні на
свято зібрались ми з вами,
В дорогу
нову виряджать журавлят.
У світ
незнайомий вони відлітають,
Хай ангели
добрі від зла захищають.
Ясне сонечко проміння посилає щедро в клас.
Це воно , напевно знає, що сьогодні свято в нас!
На веснянім видноколі зайнялась зоря.
Свято в школі! Свято в школі! Випускний сьогодні
бал!
День сьогодні такий незвичайний,
Сонце встало, умито в росі.
Скликав в школу нас дзвоник останній,
Ми на свято зібралися всі.
Разом з дзвіночком сумуємо ми –
Хочеться ще нам побути дітьми.
Якось незвично, що вже на урок
Нас у 4 клас не покличе дзвінок.
Всіх четвертокласників вітаємо
З останнім дзвоником шкільним.
Щастя всім ми побажаємо –
Веселим, гарним, молодим.
Ведучий 1. Увага! Увага! Каже Центр управління дитячої телевізійною студією
"ДТБ". Сьогодні вашій увазі буде представлена ювілейна
програма "Дітвора і телегра". На ній ви зустрінетеся з цікавими
людьми, випробуєте відчуття гордості за своїх дітей, посумуєте і посмієтеся,
потанцюєте і поспіваєте.
Ведучий 2. Отже, почнемо з анонса телепередач.
Ведучий називає, а діти парами виносять
листи ватману, на яких написані назви телепередач. Діти проходять перед
глядачами, тримаючи листи перед собою, як "біжучий рядок" на
телебаченні.
Діти. З перших вуст - "Новини".
- Як здорово, що всі ми тут сьогодні зібралися, - "Моя сім'я".
- Нам пісня будувати і жити допомагає - "Два роялі".
- Він пам'ятник спорудив нерукотворний - "Щоб пам'ятали".
- Без неї важко уявити собі наше життя - реклама.
- Слава добрим рукам - "Смак".
- Ранок вечора мудріший - "На добраніч, діти".
- Для тих, кому не спиться, - "Новини".
Ведучий 1. Дотримуючись цього порядку, ми надаємо слово передачі "Новини"
- з перших вуст.
Ведучий викликає двох дівчаток, які
знайомлять присутніх з новинами.
Учениця 1. Добрий вечір, шановні телеглядачі!
Учениця 2. Добрий вечір!
Учениця 1. Ми хочемо поділитися з вами останніми новинами нашого класу і школи.
Учениця 2. Олеся, швидше починай ти перша, а то я зараз від цікавості згорю.
Учениця 1. Зараз, зараз ... З чого ж почати? А-а-а, ось! Ти чула, що ми,
виявляється, вже 4-й клас закінчили?
Учениця 2. Ти що, з Місяця звалилася?
Учениця 1. Для мене це було як сон. Мама вранці портфель збирала і раптом книгу
впустила. Я підняла, дивлюся - а там написано: "4 клас". Я так
зраділа - адже минулого разу, коли я книгу в руки брала, там було написано:
"1 клас". А от потім мені стало сумно ...
Учениця 2. Чому?
Учениця 1. Краще б на книжці було написано: "11 клас". А так -
скільки ще мучитися належить моїм батькам!
Учениця 2. Так, ти права. Мої батьки дуже часто згадують ті добрі старі часи,
коли мене ще возили в колясці.
Учениця 1. А у нас вчора на уроці вчитель перехопив записку Артема. А там
написано: "Я тебе люблю, Катя". А потім почав його лаяти: "Як ти
міг таке написати У тебе совість є? Ти зрозумів, у чому твоя провина?" -
"Зрозумів, - відповів Артем, - я на ній одружуся".
Учениця 2. Це що ... Ось наша вчителька викликає вчора Дениса і запитує: «Як
розмножуються рослини?" А він у відповідь: ". Рослини - і чеше
потилицю - Ось про них-то я якраз і не знаю ..."
Учениця 1. Так, дійсно цікаво! Ну, у тебе ще що-небудь є?
Учениця 2. Поки що ні. Але до вечора щось почую.
Учениця 1. Дякуємо за увагу!
Учениця 2. До нових зустріч! ( Тікають.)
Звучить заставка, йде рухомий
рядок програми "Моя сім'я".
До зали входять випускники.
Ведучий
1. У чому сенс батьківського щастя? Звичайно ж, у добробуті їхніх дітей.
Костянтин Дмитрович Ушинський вважав, що навчальна праця повинна бути радісна,
повинна бути джерелом щастя для дітей.
Ведучий 2. Всі ці роки і дні з уроку в урок, з чверті в чверть разом з нами
вчилися заново і наші батьки. Вони теж, а може бути, і більше нас хвилювалися,
переживали невдачі, раділи перемогам ... Разом із нами вони зараз тут на святі,
і всім їм ми говоримо величезне ...
Всі (хором). Спасибі!
Тож до батьків своє звертаймо слово:
Ми вас вітаєм щиро від душі.
Бо без батьків чого ми в світі варті?
Без маминої ласки і добра,
Без батьківської строгості і жарту
І без родинного тепла.
Тож просимо вас, любі, підійміться і ще раз щиро посміхніться.
Бо за добро і ласку вашу
Прийміть тепер медаль ви нашу.
Учень 4
Ось вони, ті, хто сидів з нами над книгою,
Ось вони, ті, хто допоміг нам писати і рахувати ...
За терпіння, наполегливість і старанність
Будемо ми вас зараз вітати!
Діти дарують батькам сувеніри, зроблені
своїми руками. Діти вручають батькам медалі
«За ласку і доброту», «За вимогливість і підтримку».
Ведучий 1. Для особливо активних батьків у нас передбачені спеціальні
призи.
Ведучий 2. У номінації "Найбільш дружна сім'я" нагороджується сім'я
...
Ведучий 1. У номінації "Бджілка Майя" нагороджується сім'я ...
Ведучий 2. У номінації "Найбільш спортивна сім'я" нагороджується
сім'я ...
Ведучий 1. У номінації "Витівники" нагороджується сім'я ...
Ведучий 2. У номінації "Найбільш артистична сім'я" нагороджується
сім'я ...
Ведучий 1. У номінації "Золоті руки" нагороджується сім'я ...
Ведучий 2. У номінації "Надія і опора" нагороджується сім'я ...
Ведучий 1. Шановні батьки! У вашу честь діти виконують вальс.
Діти танцюють вальс. У середині танцю
запрошують батьків.
Звучить заставка, йде рухомий
рядок телепередачі "Два роялі".
Виходить ведучий (хлопчик у перуці і картатому піджаку), тримаючи в руках
мікрофон.
Ведучий
передачі. Я радий вас бачити у нашій студії. Гра буде незвичайною. Сьогодні ми
будемо грати тільки з глядачами. У нас дві команди - команда батьків і команда
дітей. Умови гри всім відомі. Отже, почнемо.
На стіні висять чотири ряди карток на
ниточках, які зручно перевертати. Картки пронумеровані. Гравці називають
номери, ведучий відкриває картку, всі виконують пісню і т.д.
Тур 1. Я, лежу, сонечку, на.
Тур 2. Дощик, босоніж, по, землі, пройшов.
Тур 3. Блакитний, біжить, хитається, швидкий, вагон.
Супер гру. Спека, що, мені, мені, що, сніг.
Ведучий передачі. Дві команди були на висоті! Перемогла дружба! Давайте
подякуємо один одного за гру. До нових зустрічей! (Виходить)
Звучить заставка передачі "Щоб пам'ятали". Входить ведучий.
Ведучий. Тема сьогоднішньої
телепередачі дуже символічна і як не можна близька до назви нашої програми.
Дорогі, улюблені вчителі, ця програма присвячується вам!
Найсвітліша
дорога у світі –
Це
дорога до знань, до школи
Пам’ятайте
це, любі діти,
Не
забудьте цього ніколи.
І хоч
вчитись нелегко буває,
Та
наука завжди хороша
Кожна
в світі людина знає,
Що
знання – то найлегша ноша.
Якби
не було учителя,
То не
було б напевне,
Ні
поета, ні мислителя,
Ні
Шекспіра, ні Коперника,
І
понині, напевне,
Якби
б не було б учителя,
Не
відкритими залишилися б
Береги
Америки.
Я запрошую до зали представників
колективу учнів, які мали честь чотири роки вчитися, слухати і просто
спілкуватися з вами, дорогі вчителі!
До зали входять учні.
Ведучий. А зараз, діти, я хочу задати вам кілька питань. Як ти вважаєш, хто ж
він, учитель?
Учень 3
Учитель! Вірний супутник дитинства.
Він нам як матір, як старший брат!
І добротою великого серця
Він зігріває усіх дівчаток і хлоп’ят!
Ведучий. Чи можна сказати, що вчитель багато що означає у вашому житті?
Учень 4
Перша
наша вчителько, в серці назавжди! Вона вперше відкрила нам захоплюючий світ
знань. Ви навчили нас читати і писати, лічити і творити добро. За ваше терпіння
і труд прийміть у дарунок пісню. Діти виконують пісню.
Ведучий. Що б ви хотіли побажати
своїм учителям?
Нема
гори без вершини, а школи без адміністрації.
Спасибі
керівництву школи
За
те, що школа – дім наш рідний.
Не
підведем її ніколи,
Її ми
слави будем гідні.
А чи
знаєш ти значення слів kind heart?
Так. Це в перекладі з англійської означає добре серце.
Саме
так можна сказати про вчителя англійської мови. Хоч вона вимоглива, проте
розуміє і щиро любить дітей.
В
школі різні вчимо мови,
Навіть
ближчим став кордон.
Very good, Goodbye, hello,
Наче
подорож в Лондон.
Зараз
я перевірю, як ти вмієш відгадувати загадки. Хто у школі наймиліша,
найвеселіша?
Це
вчитель музики.
До,
ре, мі, фа, соль, ля сі –
Ми
прийшли до вас усі.
Щоб
із святом привітати,
Добрі
вам слова сказати:
Хай
над вами пісня лине,
Не
сумуйте ні хвилини.
Ведучий. Час невблаганно летить. Ще вчора ми були просто малюками, а завтра
вирушаємо в самостійне плавання. І тому ми хочемо висловити особливу подяку своїй
першій вчительці Осадчук Ользі Вікторівні.
Весною
2012 року, ... дня, місяця травня, грамота ця дана на підтвердження того, що мамка-нянька,
годувальниця друга, Осадчук Ольга Вікторівна, навчала не втомлюючись грамоті українській чад
безглуздих, прищеплювала любов до наук арифметичних, залучала батьків нетямущих
до справи виховання важкого. За це покоління низько кланяється у пояс.
Ведучий. Ми хочемо закінчити свою програму "Щоб пам'ятали" клятвою випускників.
Вступаючи
в ряди учнів середньої школи, перед своїми товаришами, батьками, вчителями
урочисто обіцяємо:
-
Біля дошки
стояти як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть
найбільш важкого і підступного.
-
Не доводити
вчителів до температури кипіння (+100°).
-
Бути
швидкими, але не підвищувати швидкості до 60 км/год, пересуваючись шкільними
коридорами.
-
Витягувати з
учителів не жили, витискувати не піт, а міцні знання і навички.
-
Плавати на
«добре» і «відмінно» у морі Знань, пірнаючи до самих глибин.
-
Бути гідним
свого першого вчителя.
-
Обіцяємо! Діти вручають вчителям квіти і виходять із зали.
Ведучий
1. Для того щоб трошки відволіктися, відпочити, я оголошую перерву.
Ведучий 2. Але незвичайну. Як і будь-яке телебачення, ми хочемо вам
запропонувати те, що коштує дуже дорого, але нами цінується так дешево, то, без
чого ми тепер телебачення не уявляємо. Отже, реклама!
Ведучий 1
Ти лаєш життя і про славу мариш,
Ти мовчиш і чекаєш,
Але і в казку віриш.
Чотири роки адже минуло,
Немов і не бувало,
Але визнання немає,
Та й немає реклами
На телеекрані!
А без реклами ми самотні.
Вас проводжаючи, не будемо жорстокі:
Ось вам реклама,
Реклама про школу!
У залі з'являються "жебраки".
Жебрак 1. Самі ми не місцеві, зубна щітка нам недоступна, не дайте померти
від карієсу!
Ведучий 1. Ви хто?
Жебрак 2. Ми зі Школи бізнесу. Ходимо по електричках, вчимося заробляти гроші.
В електричці почули про вашу школі. Вирішили подивитися. Як у вас чисто,
красиво, а головне - сухо!
Ведучий 2. Ну що ж, гостям ми раді, слухайте і дивіться! Село Зелена,
загальноосвітня школа.
Виходять красиві і ошатні учні.
Ведучий 1. Все більше і більше молодих людей обирають нашу школу. Давайте
послухаємо, чому?
Учні виходять на сцену і говорять по
черзі.
Учень 1. Таке відчуття, що душа танцює!
Учень 2. Без неї відчуваю себе некомфортно, не в своїй тарілці.
Учень 3. Класна школа, я взагалі намагаюся вибирати все найкраще, навіть
порівнювати нема з чим!
Учень 4. Вона підходить мені в усьому!
Учень 5. Коли я її не відвідую, якось навіть починаю нервувати.
Учень 6. У неї можна ходити, ходити і ходити! Це найкраща, сама чудова школа у
світі!
Учениця 1. Коли я прийшла в нашу школу, я здивувалася, як такі молоді й веселі
вчителі можуть справлятися з учнями, а результат перевершив всі очікування.
Тепер я впевнена у своїх знаннях. Вони мене не підведуть. Щоразу приходячи до
школи, ви знайдете в розкладі той урок, який вам потрібен. У нашій школі завжди
гарна погода, та й вчителі відмінні! Приходьте в нашу школу, ми раді вам!
Учні йдуть зі сцени.
"Рухомий
рядок" і музична заставка повідомляють про початок програми "Смак". Ведучий в
кучерявим перуці і з гітарою через плече виходить на середину залу.
Ведучий. В ефірі програма "Смак". Як ви пам'ятаєте, героями моєї
передачі є люди, досить відомі в суспільстві, інакше кажучи -
"зірки". Сьогодні учасником стануть майбутні "зірки", які з
часом стануть для ваших хлопців кумирами, друзями й товаришами. Вони сьогодні
поділяться рецептом дивного пирога. Отже, зустрічайте майбутнього класного
керівника 5-х класу.
Виходить майбутній класний керівник 5
класу.
Ведучий (задає питання). Зараз ми подивимося, чи готові ви стати класним керівником,
чи знаєте ви, з ким зібралися зв'язати свою трудову діяльність.
• Яка загальна вага класу?
• Загальний ріст класу?
• Скільки у вас в класі хлопців з блакитними очима?
• Чи є у вас улюбленці?
• Кого ви збираєтеся виростити з наших дітей?
• За що і як ви будете карати наших дітей?
• За що ви будете любити наших дітей?
Майбутній керівник 5-х класу відповідає
на запитання.
Вчитель. Шановний класний керівнику! Я,
учитель початкових класів, довіряю вам ціле сузір’я розумних, творчих,
оригінальних, непосидючих, іноді конфліктуючих, але самих класних дітей.
Технічна характеристика.
Хлопчиків – 6, дівчаток – 6, середній ріст класу -
130 см,
середня вага – 30 кг.
( За 4 роки з’їли 2 тонни хліба,
винесли із кошика 1 тонну сміття.)
Рук – 24, ніг – 24, розумних голів – 12 ( за
вказаний період перечитано стільки книг, вивчено стільки підручників, що якщо
їх викласти у лінію, то отримаємо відстань до Місяця).
Язиків – 12, з них балакучих – 5 (швидкість
розмови 400 слів за хвилину).
Очей – 24, в тому числі: 24 добрих, з них 18
допитливих, 6 – пустотливих.
Особливі прикмети.
Їхній
працелюбності немає меж: як закінчать виконувати завдання вчителя, то починають
виконувати завдання один одного – побігати, пострибати, погаласувати і ще
багато дієслів з префіксом по-.
Це
віддані сини і доньки України, яким будувати майбутнє, з дзвінкими голосами та
міцними знаннями про історичне й культурне минуле свого народу. Це щасливчики,
які думками літають до зірок.
Ведучий. А зараз по традиції ви повинні
вимовити клятву!
Друзі мої, прекрасний наш союз!
Він, як душа, нероздільний і вічний -
Непохитний, вільний і безтурботний,
Зростається він під покровом древніх муз.
Куди б нас не кинула доля
І щастя куди б не привело,
Все ті ж ми: нам цілий світ чужина:
Вітчизна для нас - Україна.
Служіння муз не терпить суєти,
Прекрасне має бути величаво,
Але юність нам радить лукаво,
Красиві нас радують мрії ...
А зараз саме час познайомити нас з рецептом дивного пирога.
У залі гасне світло, вносять пиріг зі
свічками.
Класний керівник 1. Пиріг, як чарівна паличка, допоможе дізнатися, дружним
чи буде клас. Нехай учні всі разом задують свічки.
Діти задувають свічки.
Класний керівник 2. Через кілька хвилин кожен з вас отримає шматочок цього
пирога. Бути може, смак його для вас буде різним. Кому-то шматочок видасться
солодким, комусь - гірким, комусь - кислим або солоним. І хоча пиріг зроблений
з одного тіста і пікся в одній печі, не дивуйтеся, пам'ятайте, що він не
простий, а чарівний.
Класний керівник 1. Кожному з вас належить пройти по солодким дорогах удач і
везінь, по кислим ґрунтам життєвих розчарувань, по гірким і солоним стежками
образ і засмучень. Все буде попереду. Але нехай все ж солодких і щасливих
хвилин у вашому житті буде більше.
Ведучий
Шановний,
класний керівнику, ....... ..........!
Посвячуємо вас в дами (джентльмени) класні.
Прегарні душі дитячі,
Ви зрозумійте їх і цінуєте по совісті.
Побажаємо вам від серця ми
Мудрості й терпіння,
А подаруємо вам, красеню ...,
(Діти по одному виходять і дарують
вчителю ...)
Всі поради з педагогіки (Книгу "Серце віддаю дітям"), для вихованню
(соску), для психології (брязкальце),
для покаранню (ремінь), для заохоченню (цукерки).
Приймайте їх у свої рученьки білі
І входьте в сім'ю нашу дружну.
Діти виходять, дарують кожен по кульці із
зображенням обличчя і виконують перший куплет пісні "Разом весело
крокувати".
Ведучий
2. Опитування глядачів нашого телеканалу показав, що найулюбленішою програмою у
дітей та дорослих є передача "На добраніч, діти".
Музична
заставка і "біжучий рядок" повідомляють про початок програми.
Виходить ведучий (вчитель) і сідає за столик. З'являються Степанко і Хрюша.
Ведучий робить вигляд, що збирає речі.
Степанко. Доброго дня ... (називає ім'я класного керівника), здрастуйте,
дівчата і хлопці!
Хрюша. Добрий вечір, дівчатка і хлопчики, тітки і дядька!
Степанко. Ти чого це, Хрюшечка, з учителем не вітаєшся? Ти що, за чотири роки
цього не навчився?
Хрюша. Ну і дістав же ти, Степанко! Чого з ним вітатися? Він вже того, ту-ту
...
Степанко. Не зрозумів, не зрозумів - чого це "ту-ту»?
Хрюша. Ну і темрява ж ти! Та він же більше не буде нашим вчителем! Двійки і
п'ятірки нам ставити не буде! Так навіщо з ним вітатися? Тепер потрібно з
іншими вітатися. Доброго дня, ..! (Звертаючись до нового класного керівника.)
Ой, як ви добре виглядаєте, а очі, очі ваші добротою так і світяться! Ви ...
Степанко. Стій, стій, стій! Ну ти і підлий! Як так можна - учитель стільки
років навчав тебе, стільки тобі дав, а ти ...
Хрюша. Ага, дав 452 двійки, 783 трійки, 25 четвірок і п'ятірок 11 - за чотири
роки навчання! А ще 1658 зауважень, з них 365 із записом у щоденнику, а ...
Степанко. Так ти вважаєш, що в цьому вчитель винен? А ти згадай, скільки ти раз
сам робив домашні завдання?
Хрюша (чухає потилицю). Ну ... у першому класі раз 10 - коли писати і читати
вчився, у другому - коли мами з татом вдома не було, в третьому і четвертому
... а взагалі - навіщо це потрібно було, якщо я і так вмію читати і писати.
Степанко. Ага! Особливо гроші рахувати. Так чого ти в школу взагалі ходиш?
Хрюша. Ну ти даєш, Степанко! А куди ж мені ходити? У казино та ресторани мене
не пускають, кажуть, малий ще. Ось і доводиться до школи ходити - там весело:
тут кнопку підклав, там дошку парафіном намазав - клас!
Степанко. Який клас, коли ти сам не вчишся і іншим не даєш? Вчитися треба!
Хрюша. Кому треба - нехай і вчиться, а я от, наприклад, у черзі за атестатом
стою. Головне при цьому бути розумним.
Степанко. Як це?
Хрюша. А ось так. Я чотири роки посміхався і компліменти казав, а ти зубрив
ночами. Тепер я іншим ще 7 років усміхатимуся, отримаю атестат і ручкою помахаю.
Ось і порівнюй, лопух.
Степанко. Все! Все! Все! Я більше з ним розмовляти не можу. Ну як таким
безсовісним можна бути?
Учитель. Не впадай у відчай, Степанко! У народі кажуть: життя - ріка мудрості.
Чим більше людина живе, працює над собою, тим мудріше він стає. А ось великий
російський полководець Олександр Суворов говорив так: "Важко в навчанні -
легко в бою". Тому наш Хрюша упускає величезну можливість стати мудрим і
потрібним.
Хрюша. Та я і так потрібний і мудрий.
Учитель. Я згоден, ти дуже потрібен своїм батькам, вони тебе люблять і балують.
А ось мудрість твою, я б назвав хитрістю і спритністю, які ти використовуєш для
того, щоб менше працювати. Згадай: великі вчені для того, щоб винайти телефон,
літак, ракету, дуже багато працювали, і ми тепер з вдячністю користуємося їх
винаходами. Адже ти у нас, Хрюша, розумний, от тільки ледачий. Подумай: адже
якби ти багато над собою працював, працював, то зміг би стати відмінним ученим.
Може бути, твої відкриття перевернули б світ.
Хрюша. Які такі відкриття, якщо вже все і без мене придумали?
Учитель. Ні, друже, ти не правий. Саме у ваших руках знаходяться секрети ліків
від страшних хвороб. До цих пір вчені намагаються створити міжпланетний
космічний корабель чи машину часу. А може бути, ви станете хорошими батьками і
виростите дітей, які зможуть це зробити!
Степанко. А може бути, ми й самі станемо міжзоряними пілотами ...
Хрюша. І будемо літати не тільки на літаках, а й на міжпланетних кораблях в
будь-яку точку Всесвіту!
Учитель. Ось саме так все і може статися, але не для всіх, а тільки для тих,
хто по-справжньому працює.
Степанко. Ви знаєте, я хочу стати хорошим лікарем. Я хочу перемогти всі
хвороби.
Учитель. Дуже добре, Степанко, у тебе це обов'язково вийде. Ну, а ти, Хрюша,
ким хочеш стати? Чого мовчиш?
Степанко. Та йому тепер соромно стало, що чотири роки прогуляв.
Учитель. Поки що все можна виправити, потрібно тільки захотіти, поставити перед
собою мету і йти до неї, ретельно працюючи. Зараз вже пізно, пора спати. Хрюша
подумає, а завтра нам про всі свої плани розповість. Ранок вечора мудріший. На
добраніч!
Степанко. На добраніч, майбутні астронавти і лікарі!
Хрюша. Нехай вам насняться хороші сни! До побачення!
Виходять.
Ведучий
1. Закінчують нашу телевізійну програму новини.
Ведучий 2. Для тих, хто ще не спить.
Ведучий 1. А розповімо про новини ми.
Ведучий 2. Ось і підійшов до кінця четвертий рік навчання. Попереду літні
канікули і нова сторінка життя - 5-й клас.
Ведучий 1. Давайте спробуємо підбити підсумки прожитих разом років. Так, я не
помилився, саме прожитих разом років. Адже весь цей час ми були одним великим
колективом, однією сім'єю, де радості і біди ставали рівнозначними для всіх, де
радість праці і радість відпочинку крокували разом.
Ведучий 2. І тепер, коли наближається час розставання, ми впевнені, що традиції
нашого колективу будуть продовжені і далі, ми впевнені, що праця вчителів
початкових класів не пропаде.
Ведучий 1. І як результат наших праць ми хочемо повідомити, що всі наші діти і
батьки переведені в 5-й клас. Єдиними другорічником є наша вчителька Осадчук
Ольга Вікторівна, яка в черговий раз залишена на повторний курс навчання.
Ведучий 2. Про сумне не будемо, тому що зараз настає найурочистіший момент -
вручення свідоцтв про закінчення початкової школи і нагород.
Дітям вручаються свідоцтва про закінчення
початкової школи та медалі, виконані з кольорового солоного тіста.
Ведучий 1. Отже, свої нагороди отримують в номінаціях:
• інтелект класу: ...
• рівняння класу: ...
• круглий відмінник класу: ... •
сумлінність класу: ...
• «очумілі» ручки класу: ... •
футболіст класу: ...
• посмішка класу: ...
• артист класу: ...
• чарівність класу: ...
• доброта класу: ...
• настрій класу: ...
• джентльмен класу: ...
• спортсмен класу: ...
• каприз класу: ...
• скромність класу: ...
Ведучий 2. Як же в цей день обійтися без батьківського наказу? Слово надається
... (Виступ батьків).
Ведучий 1
Знову дзвенить для нас дзвінок
(Дзвенить дзвінок, всі учні виходять на сцену),
Але це вже не на урок.
На
прощання, дзвонику, дзвени,
Розсипайся
в пісні малиново.
І у
музиці чарівній будь завжди
Й у
житті із нами поруч йди.
Вчитель.
Нехай
стежини, які ведуть до нових знань, будуть осяяні яскравим світлом перемог, а
якщо у країні знань ітимуть дощі – то лише «зоряні».
У добру путь, до нових знань!
Всі
разом діти та дорослі виконують пісню про школу.
Немає коментарів:
Дописати коментар