четвер, 17 листопада 2016 р.

Навчання грамоти

Тема.  Закріплення знань про вивчені букви

Мета. Формувати навички свідомого читання, вміння сприймати та аналізувати текст; розширювати уявлення про значення окремих слів, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей уміння сприймати красу і різноманітність рослин та бережне ставлення до них.
Обладнання: жолуді, засушені листочки дуба, тлумачні словники, аудіо запис «Спів пташок», кольоровий папір, ножиці, клей.
Хід уроку
І. Проблемна ситуація.  Отримання завдань на день. Читання вчителем листа від Лісовичка.
Дорогі мої друзі!
Я запрошую вас до лісової подорожі. Сьогодні ми дізнаємося про одне дерево, яке росте у моєму лісі, доберемо йому слова-родичі, складемо речення, прочитаємо казку, послухаємо спів пташок, а також вивчимо пісню і створимо колективну аплікацію гілочки цього дерева.
Ваш ЛІСОВИЧОК
-       Що пропонує нам виконати Лісовичок?
-       Приймаємо запрошення Лісовичка?
-       Відгадайте загадку:
Живе один батько і тисячу синів має,
Всім шапки справляє, а сам не має. (Дуб і жолуді)
-       Які слова допомогли відгадати загадку?
-       Де росте це дерево?
-       Чому його названо батьком?
-       Побудуйте звукові моделі слів-відгадок.
2. Звуковий аналіз слів (диференційовано)
3. «Асоціативний кущ»
-       Що ви бачите, уявляєте, пригадуєте, коли чуєте слово дуб?
4. Робота з тлумачними словниками. Робота в малих групах.
-       Відкрийте словники і прочитайте: про дуб; про гай; про діброву.
5. Динамічна пауза.
6. Робота з оповіданням «Богатир із жолудя»
6.1. Читання тексту вчителем.
6.2. Перевірка розуміння прослуханого.
6.3. Підготовка до читання оповідання учнями.
6.4. Читання тексту учнями: самостійно пошепки, читання тексту абзацами.
6.5. Аналіз змісту тексту.
7. Практична робота. Виготовлення дубового листочка в техніці мозаїки.
-       Я збирала ці листочки восени, вони були яскраво-жовтого кольору.
-       Якого кольору ви б хотіли їх побачити навесні? Чому?
-       Сьогодні ми одягнемо дубову гілочку в зелені листочки, і вона нагадуватиме нам про весну, коли все навколо зазеленіє.
7.1. Аналіз зразка.
7.2. Пояснення вчителя.
7.3. Самостійна робота учнів.
7.4. Прикрашання дубової гілочки виготовленими листочками.
8. Підсумок урок.

Я роздаю вам жолуді та пам'ятку від Лісовичка «Як посадити дуб». Ви посадите ці жолуді в горщик для квітів, коли виросте пагінець, посадите його біля хати. Коли будемо закінчувати 4 клас, висадимо ці дубочки біля школи, або у лісі. Після школи цей гайок буде місцем нашої зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар