Тема. Закріплення
знань про вивчені букви
Мета. Формувати навички свідомого читання, вміння сприймати та аналізувати
текст; розширювати уявлення про значення окремих слів, збагачувати словниковий
запас; виховувати у дітей уміння сприймати красу і різноманітність рослин та
бережне ставлення до них.
Обладнання: жолуді, засушені листочки дуба, тлумачні словники, аудіо запис
«Спів пташок», кольоровий папір, ножиці, клей.
Хід уроку
І. Проблемна ситуація. Отримання завдань
на день. Читання вчителем листа від Лісовичка.
Дорогі мої друзі!
Я
запрошую вас до лісової подорожі. Сьогодні ми дізнаємося про одне дерево, яке
росте у моєму лісі, доберемо йому слова-родичі, складемо речення, прочитаємо
казку, послухаємо спів пташок, а також вивчимо пісню і створимо колективну
аплікацію гілочки цього дерева.
Ваш ЛІСОВИЧОК
- Що пропонує нам виконати Лісовичок?
- Приймаємо запрошення Лісовичка?
- Відгадайте загадку:
Живе один батько і тисячу синів має,
Всім шапки справляє, а сам не має. (Дуб і жолуді)
- Які слова допомогли відгадати загадку?
- Де росте це дерево?
- Чому його названо батьком?
- Побудуйте звукові моделі слів-відгадок.
2. Звуковий аналіз слів
(диференційовано)
3. «Асоціативний кущ»
- Що ви бачите, уявляєте, пригадуєте, коли чуєте слово дуб?
4. Робота з тлумачними
словниками. Робота в малих групах.
- Відкрийте словники і прочитайте: про дуб; про гай; про
діброву.
5. Динамічна пауза.
6. Робота з оповіданням
«Богатир із жолудя»
6.1. Читання тексту вчителем.
6.2. Перевірка розуміння прослуханого.
6.3. Підготовка до читання оповідання учнями.
6.4. Читання тексту учнями: самостійно пошепки, читання тексту абзацами.
6.5. Аналіз змісту тексту.
7. Практична робота. Виготовлення дубового листочка в техніці мозаїки.
- Я збирала ці листочки восени, вони були яскраво-жовтого
кольору.
- Якого кольору ви б хотіли їх побачити навесні? Чому?
- Сьогодні ми одягнемо дубову гілочку в зелені листочки, і
вона нагадуватиме нам про весну, коли все навколо зазеленіє.
7.1. Аналіз зразка.
7.2. Пояснення вчителя.
7.3. Самостійна робота учнів.
7.4. Прикрашання дубової гілочки виготовленими листочками.
8. Підсумок урок.
Я роздаю вам жолуді та пам'ятку від Лісовичка «Як посадити дуб». Ви
посадите ці жолуді в горщик для квітів, коли виросте пагінець, посадите його
біля хати. Коли будемо закінчувати 4 клас, висадимо ці дубочки біля школи, або
у лісі. Після школи цей гайок буде місцем нашої зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар