понеділок, 18 червня 2018 р.

НУШ. З досвіду роботи НВО № 25 м. Кропивницького

Пілотування 1-го класу Нової Української школи
     З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.
      «Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – зазначила міністр. 
      16 червня 2017 року в НВО №25 пройшла зустріч адміністрації, вчителів початкової школи з представниками Міністерства України, які повідомили, що саме наш заклад увійшов до складу 100 шкіл України, на базі яких буде проведено пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту у 2017-2018 н.р.
   В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник - Журавльова Л.М) та учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.). Керівник проекту - директор НВО №25 - Матяшова Л.П., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи - Левшун А.М.

Звертаємо Вашу увагу, що для комунікації реформи “Нова українська школа” 
створено спеціалізований сайт nus.org.ua.
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 27.10.2017 року 
Реформа освіти в ракурсі НУШ (з досвіду НВО №25, Левшун А.М., Журавльова Л.М.)

Телевізійна програма "Радіомайдан" від 09.02.2018 року 
Пропагування досвіду впровадження НУШ в пілотних класах НВО №25 (Левшун А.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Про успіхи та труднощі пілотування (Левшун А.М, Журавльова Л.М, Прокопенко Г.М)

Коротко про Нову українську школу:
Новий Державний стандарт початкової освіти
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Про деякі організаційні питання щодо курсів НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Зустріч змайбутніми першокласниками НУШ (батьківські збори)
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
У 1-й клас - за новими правилами

1 тематичний тиждень  (04.09-08.09.17 року) - "Я - школяр"
Модельна Навчальна програма (1 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи

План-конспект перших батьківських зборів
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики

З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Створення освітнього середовища (НВО №25)
Як виростити громадян світу

2 тематтиждень  (11.09-15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Модельна Навчальна програма (2 тиждень)
Математика 1. Навч зошит. част 1. С.Скворцова, О.Онопрієнко
    3 тематичний тиждень  (18.09-22.09.2017 року) - "Мої друзі"
    Модельна Навчальна програма (3 тиждень)
    Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
    Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
    Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
    Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
    Органайзер-конструктор для Порфоліо учня-першокласника
    З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
    Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
    Як приймають до школи в різних країнах? Досвід Чехії
    Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
    Ранкова зустріч: що це і навіщо?
    Ранкова зустріч "Дружба - велика сила"
      4 тематичний тиждень (25.09-29.09.17 р) - "Моє довкілля"
      Навчальні Програми для 1-4 класів
      Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
      Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
      Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
      Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
      Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
      Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
      Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
      З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
      Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
      "Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
      Як приймають до школи в різних країнах? (Досвід США)
      Шкільний дизайн у стилі НУШ
        5 тематичний тиждень (02.10-06.10.2017 року) - "Осінь"
        Модельна Навчальна програма (5 тиждень)

        6 темат тиждень (09.10-13.10.17 р) - "Я і моя Батьківщина"
        Фінляндія виділить кошти в підтримку НУШ
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
                                   
         7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Ранкові зустрічі в НВО №25 (1а, вч Журавльова Л.М.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
        Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
        Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
        Повірити в дитину
        Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)

        10 тематичний тиждень  (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
        Облаштовуємо класну кімнату
        Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
        Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
        Як створити лепбук. Майстер-клас
        Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
        Характеризуємо головного героя
        Граємо в математику. Сусіди числа

        11 тематичний тиждень  (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
        Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
        Якою має бути НУШ?
        Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
        Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
        Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
        Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
        Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
        Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
        Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
        На урок з кубиком і квіткою

        12 темат тиждень  (04.12-08.12.17 р) - "Пригоди крапельки"
        Модельна Навчальна програма (12 тиждень)
        Рекомендації авторам підручників НУШ 
        Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
        Яким має бути вчитель Нової української школи
        Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
        Масаж долонь олівцями
        Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
        Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
        Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
        Батьки та педагоги запитують про НУШ
        Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
        Новий освітні простір (рекомендації МОН)
        Ігрова математика (картки)

        13 тематичний тиждень  (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
        Крокуємо до НУШ разом з батьками
        Дидактична гра "Асоціації"

        14 темат тиждень  (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
        Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
        Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
        Ранкова зустріч: що це і навіщо?
        DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
        Шкільні рутини
        Кольорові сни інопланетянина
        Виготовляємо власний словничок
        Учимо українські фразеологізми
        Учимось помічати мамематику в житті
        Якою має бути Нова українська школа?
        Посібники з використання LEGO
        На допомогу вчителю (число і цифра) 

        Мультимедійна теорія для сучасних школярів 
        Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
        Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
        Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
        Учимось визначати час за годинником
        Вивчаємо математику цікаво (картки)


        16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
        Модельна навчальна програма (16 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        У Кропивницькому презентували Нову українську школу
        5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
        В центрі уваги - дитина (НВО №25)
        Канадські та фінські методики в Україні
        Сигнальні картки для ранкових зустрічей
        Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
        Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
        Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися? 
        Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
        Головоломка "Знайди слова-синоніми"
        Таблиця множення (помічник)

        17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
        Модельна навчальна програма (17 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
        Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
        Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
        Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
        Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі 
        Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи  
        Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
        Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
        Замок будівельника: відсутня деталь
        Числа 20-90 (картки)

        18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
        Модельна навчальна програма (18 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
        Новини інтернет-марафону (відео)
        Континуум інтегрованого навчання
        Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
        Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
        Чому сучасні діти нудьгують у школі?
        Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
        Зірваний графік і люди-підзарядки 

        Математичні знаки (картки)

        19 тематичний тиждень (05.02-09.02.18 р) -  "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
        Модельна навчальна програма (19 тиждень)
        Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
        Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
        Учимось складати спонукальні речення
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Видовищні фізичні та хімічні досліди
        Чому пташки співають?
        Світ чекає на відкриття
        Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
        НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
        Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають

        Кубики Rory’s Story


        Модельна навчальна програма (20 тиждень)
        Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
        Як стати генієм зі спінером в руках
        Як намалювати спортсменів різних видів спорту
        Важко в навчанні - легко в житті
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Як все починалося: 3-й тиждень пілотування 
        Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
        21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
        Модельна навчальна програма (21 тиждень)
        Візит Лілії Гриневич в НВО №25
        Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
        Казки Сухомлинського дітям 
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
        100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
        Сайт "UA: Казки"
        Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
        Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
        Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
        Учимось складати спонукальні речення

        22 тематичний тиждень  (05.03-07.03.18р)-  "Транспорт"
        Модельна навчальна програма (22 тиждень)
        23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"
        Модельна навчальна програма (23 тиждень)
        Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
        Міністр освіти у Кропивницькому
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
        Професій різних є багато
        Відгадайте, хто працює!
        Використання LEGO-технологій в НВО №25

        Поради для налагодження комунікації з батьками

        24 тем тиждень  (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
        Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
        Оцінювання по-новому
        Посібники з використання LEGO
        Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво

        25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
        Модельна навчальна програма (25 тиждень)
        Нова українська школа - це крок у майбутнє
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)


        26 тиждень (10.04-13.04.18р)  -  "Весняні свята. Великдень"
        Модельна навчальна програма (26 тиждень)

        27 тематичний тиждень (16.04-20.04.18р) -  "Навіщо їсти?"
        Модельна навчальна програма (27 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
        Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
        Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
        Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
        Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
        Як учителю впоратись зі стресом
        Флеш-карти з математики
        Зустріч з батьками майбутніх першокласників
        Як розвивати критичне мислення учнів


        28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
        Модельна навчальна програма (28 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
        Щоденні 5 або "Письмо для себе"
        Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
        Барвисте рахування
        Ігри з LEGO на розвиток креативності
        П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи

        Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі

        30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
        Модельна навчальна програма (30 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
        Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
        Як в НВО №25 пілотують НУШ
        Бажання та потреби: тренуємо інтелект
        Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів

        32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"

        33 тематич тиждень  (29.05-31.05.18р.) -  "Літо (канікули)"

        Модельна навчальна програма (33 тиждень)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
        З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
        Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
        Навчальні Програми для 1-4 класів
        Посібники з використання LEGO
        План-конспект перших батьківських зборів
        На урок з кубиком і квіткою
        Камінці, фарби, пензлики і фантазія
        Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
        Он-лайн вебінар "Школа по-новому"
        Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу








        Немає коментарів:

        Дописати коментар