З 2017-2018 навчального року в 100 школах країни здійснюється пілотування першого класу Нової української школи за новим держстандартом.
«Школа повинна не тільки давати знання, а й вміння ці знання застосовувати та формувати цінності, що допоможуть відрізнити правду від брехні та критично сприймати інформацію», – зазначила міністр.
16 червня 2017 року в НВО №25 пройшла зустріч адміністрації, вчителів початкової школи з представниками Міністерства України, які повідомили, що саме наш заклад увійшов до складу 100 шкіл України, на базі яких буде проведено пілотне експериментальне впровадження Нового Державного стандарту у 2017-2018 н.р.
В пілотуванні Нової української школи за новим держстандартом беруть участь учні 1-А класу (класний керівник - Журавльова Л.М) та учні 1-Г класу (класний керівник - Прокопенко Г.М.). Керівник проекту - директор НВО №25 - Матяшова Л.П., наставник - заступник директора з навчально-виховної роботи - Левшун А.М.
Звертаємо Вашу увагу, що для комунікації реформи “Нова українська школа”
створено спеціалізований сайт nus.org.ua.
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 27.10.2017 року
Реформа освіти в ракурсі НУШ (з досвіду НВО №25, Левшун А.М., Журавльова Л.М.)
Телевізійна програма "Радіомайдан" від 09.02.2018 року
Пропагування досвіду впровадження НУШ в пілотних класах НВО №25 (Левшун А.М.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Про успіхи та труднощі пілотування (Левшун А.М, Журавльова Л.М, Прокопенко Г.М)
Коротко про Нову українську школу:
Навчальні Програми для 1-4 класів
Новий простір в НУШ (рекомендації МОН України)
Метод рекомендації щодо організації навч-вих процесу в пілотних класах у 2017-2018 н.р.;
Усе, що цікавить вчителів про експериментальні пілотні класи (http://nus.org.ua);
Презентація комплекту з навчання грамоти "Я читаю і пишу"
Відеокоментар до навчально-матодичного комплекту "Математика". 1-й клас
Календарне планування уроків читання і письма
Календарне планування: початок НУШ
Матеріали для викладання англійської мови
Лекція "Нова українська школа"
Завантажити файли: Порадник для вчителя
Про деякі організаційні питання щодо курсів НУШ
Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі
Зустріч змайбутніми першокласниками НУШ (батьківські збори)
Посібники з використання LEGO
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
У 1-й клас - за новими правилами
Модельна Навчальна програма (1 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи
План-конспект перших батьківських зборів
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Створення освітнього середовища (НВО №25)
Як виростити громадян світу
2 тематтиждень (11.09-15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Модельна Навчальна програма (2 тиждень)
Навч грам. 1-й кл. Навч зошит. І.Большакова, М.Прістінська 1ч
Методичний коментар до курсу "Навчання грамоти"
Правила класу. Рутини уроку. Загальні рутини.
Як перевірити чи готова дитина до школи
План-конспект перших батьківських зборів
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Навчальна програма з математики для 1-го класу
Пояснювальна записка до програми з математики
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Створення освітнього середовища (НВО №25)
Як виростити громадян світу
2 тематтиждень (11.09-15.09.17 р) - "Мій/наш клас"
Модельна Навчальна програма (2 тиждень)
Математика 1. Навч зошит. част 1. С.Скворцова, О.Онопрієнко
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
Співучителювання. Що це і навіщо?
Інтерактивні вправи для роботи з батьками
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
10 ідей щодо створення Лепбука
Чергування в класі (картки)
3 тематичний тиждень (18.09-22.09.2017 року) - "Мої друзі"
Модельна Навчальна програма (3 тиждень)
Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
Органайзер-конструктор для Порфоліо учня-першокласника
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
Як приймають до школи в різних країнах? Досвід Чехії
Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
Ранкова зустріч "Дружба - велика сила"
Модельна Навчальна програма (3 тиждень)
Математика 1 клас. С.Скворцова Число і цифра 1, 2 (презентац)
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 3, 4 (презент)
Навч зош "Я досліджую світ" Н.Бібік, М.Пристінська. Част 1.
Метод рекомендації до посібника "Я читаю і пишу"
Органайзер-конструктор для Порфоліо учня-першокласника
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Батьки - це діти, які люблять гратися (1-А, вч Журавльова Л.М)
Як приймають до школи в різних країнах? Досвід Чехії
Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
Ранкова зустріч "Дружба - велика сила"
Навчальні Програми для 1-4 класів
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Як приймають до школи в різних країнах? (Досвід США)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Модельна Навчальна програма (4 тиждень)
Навч зошит "Я досліджую світ" Н.М.Бібік Частина 1
Навч-метод посібник "Порадник для вчителя"
Математика 1 клас, С.Скворцова, Число і цифра 5 (презентація)
Математика 1 клас. Працюємо з групою об"єктів (презентація)
Математика 1 клас. Порівнюємо групи об"єктів за кількістю
Математика 1 клас. Вивчаємо дії додавання і віднімання (през)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Які компетенції мають бути у вчителів початкової школи
"Коло вибору" - вправа для вирішення конфліктів
Як приймають до школи в різних країнах? (Досвід США)
Шкільний дизайн у стилі НУШ
Робота з батьками Журавльова Л.М. (НВО №25)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина І)
Новий простір у школах (вирішення питання)
Матеріали з математики (ІІ підхід, частина І)
Презентації до уроків математики
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини"
Навч грамоти І.Большакова, М.Прістінська Частина1
Зошит І.Большакова. М.Прістінська"Я досліджую світ" Част 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Виготовлення портретів Жінки-Осені (1-В, вч Ратушняк Т.В)
Створення середовища в НУШ (з досвіду роботи)
Фінляндія виділить кошти в підтримку НУШ
Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
"Медове царство": пишемо цифри
Радість від навчання
4 підказки щодо підготовки до тематичного дня
8 тиждень (06.11-10.11.2017 року) - "Техніка, яка допомагає"
Коло вибору. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
10 тематичний тиждень (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Розвиваючі мультфільми про космос
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися?
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як все починалося: 3-й тиждень пілотування
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Відгадайте, хто працює!
30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
Модельна навчальна програма (30 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
33 тематич тиждень (29.05-31.05.18р.) - "Літо (канікули)"
Модельна навчальна програма (33 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Навчальні Програми для 1-4 класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Он-лайн вебінар "Школа по-новому"
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
"Ми віримо у нашу перемогу" (1-Г, вих ГПД Торжинська С.В.)
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Використання стрічки довіри
Особливості організації освітнього середовища
Сигнальні картки "Вирішуємо конфлікти"
Відповіді на будь-які питання про навколишній світ
"Z-цифрові діти. Як порозумітися?"
Інтегрований підхід у навчанні
Використання стрічки довіри
7 тематичний тиждень навчання (30.10-03.11.2017 року) - "Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)"
Математика 1 клас. Навч зошит. Частина 2. С.Скворцова,
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.1
Storytelling у початковій школі
Прийом критичного мислення "Плакат думок"Як зробити школу класною?
Знайомтесь: "Лепбук"
"Медове царство": пишемо цифри
Радість від навчання
4 підказки щодо підготовки до тематичного дня
8 тиждень (06.11-10.11.2017 року) - "Техніка, яка допомагає"
Ранкові зустрічі в НВО №25 (1а, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Дисграфія. Як учителю допомогти учню
Прийом критичного мислення "Дискусійне кафе"
Результати навчання в НУШ (презентація О.Я.Савченко)
12 ознак хорошого вчителя
Тренінг для тренерів
Знайомтеся: робот Dash
Математика зі смаком яблук (картки)
Прийом критичного мислення "Дискусійне кафе"
Результати навчання в НУШ (презентація О.Я.Савченко)
12 ознак хорошого вчителя
Тренінг для тренерів
Знайомтеся: робот Dash
Математика зі смаком яблук (картки)
9 тематичний тиждень (13.11-17.11.2017 року) - "Ігри"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
День зайчиків в 1-Б (НВО №25, вч Варданян А.Х.)
День зайчиків в 1-Б (НВО №25, вч Варданян А.Х.)
Використання математичних планшетів (Журавльова Л.М.)
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.2
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 2.2
Співпраця сім'ї та школи (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Роман Шиян: "Ми готували Держстандарт так, аби все починалось із зацікавленості дитини"
Повірити в дитину
Китайська головоломка "Танграм" (з досвіду НВО №25)
10 тематичний тиждень (20.11-24.11.2017 року) - "Театр"
Модельна Навчальна програма (10 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Мова образотворчого мистецтва в НВО №25 (гуртки)
Загадкові друдли
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Екран емоцій (куточок настрою)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Мова образотворчого мистецтва в НВО №25 (гуртки)
Загадкові друдли
Облаштовуємо класну кімнату
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
11 тематичний тиждень (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Додайте кольорів у життя дітей (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Канал "Кіровоград" про НУШ в НВО №25
Як створити лепбук. Майстер-клас
Аналізуємо себе: 5 позитивних якостей
Характеризуємо головного героя
Граємо в математику. Сусіди числа
11 тематичний тиждень (27.11-01.12.2017 року) - "Мода"
Модельна Навчальна програма (11 тиждень)
Якою має бути НУШ?
Кольоровий тиждень у пілотних класах (НВО №25)
Відвідування бібліотеки імені Т.Шевченка (НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Навчити дітей вчитися: конструювання (1-А, Журавльова Л.М.)
Як учителю отримати зворотний зв'язок від учнів
Подарунки з хорошою енергетикою (1-Б, вч Варданян А.Х.)
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів
На урок з кубиком і квіткою
Реалізація дослідницьких завдань (з досвіду НВО №25)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Рекомендації авторам підручників НУШ
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Масаж долонь олівцями
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
Всеукраїнський форум "Нова Українська школа" (відео)
Яким має бути вчитель Нової української школи
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Масаж долонь олівцями
Навчання грамоти, І.Большакова, М.Прістінська, Частина 3.1.
Навчання грамоти. Я досліджую світ. С.П.Логачевська ІІчаст
Ігри замість зубріння (канал "Кіровоград")
Батьки та педагоги запитують про НУШ
Телевізійна програма "Радіомайдан"(Левшун А.М., НВО №25)
Новий освітні простір (рекомендації МОН)
Ігрова математика (картки)
13 тематичний тиждень (11.12-15.12.17 р) - "Зима"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Павло Хобзей про інтегровані курси
LEGO DUPLO як інструмент для активного навчання
Чому сніг білий та як він з'являється?
Матеріали для виготовлення лепбуку
Павло Хобзей про інтегровані курси
LEGO DUPLO як інструмент для активного навчання
Крокуємо до НУШ разом з батьками
Дидактична гра "Асоціації"
14 темат тиждень (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
Дидактична гра "Асоціації"
14 темат тиждень (18.12-22.12.17 р) - "Таємниці космосу"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Нова українська школа у Кропивницькому
Вчимося по-новому (тренінг для вчител, методистів, заст дир)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Рецепти "вдалої" співпраці з батьками
Ранкова зустріч: що це і навіщо?
DAILY 5, DAILY 3 - щоденні кроки до успіху
Шкільні рутини
Кольорові сни інопланетянина
Виготовляємо власний словничок
Учимо українські фразеологізми
Учимось помічати мамематику в житті
Якою має бути Нова українська школа?
Посібники з використання LEGO
На допомогу вчителю (число і цифра)
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-го класу
Модельна навчальна програма (15 тиждень)
Лілія Гриневич вручила Подяки педагогам НВО №25
Модельна навчальна програма (15 тиждень)
Лілія Гриневич вручила Подяки педагогам НВО №25
З досвіду роботи в НВО №25 (1-г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Мультимедійна теорія для сучасних школярів Казка з татом. Червона Шапочка (читає - Юрій Горбунов)
Хочеш змін у майбутньому - стань зміною сьогодні
Якою є освіта у Фінляндії або здоровий глузд
Розвиток інноваційного простору (НВО №25)
Методична система "Щоденні 5" (Письмо для себе)
Учимось визначати час за годинником
Вивчаємо математику цікаво (картки)
16 темат тиждень (15.01-19.01.18 р) - "Зимові свята"
Модельна навчальна програма (16 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
У Кропивницькому презентували Нову українську школу
5 навичок, які повинен мати вчитель майбутнього
В центрі уваги - дитина (НВО №25)
Канадські та фінські методики в Україні
Сигнальні картки для ранкових зустрічей
Казка з татом "Івасик Телесюк і Водяник"
Як вчителька початкових класів випередила новий стандарт
Прибульці з майбутнього. Покоління Z. Як з ним порозумітися?
Уряд затвердив Новий стандарт початкової освіти
Головоломка "Знайди слова-синоніми"
Таблиця множення (помічник)
17 темат тиждень (22.01-26.01.18 р) - "Світ захоплень"
Модельна навчальна програма (17 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, Журавльова Л.М.)
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина? (НВО №25, 1-А, Журавльова Л.М.)
Математичне лото "Виноград" (НВО №25, Варданян А.Х.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом. Івасик Телесик (читає Віктор Бронюк)
Перші відгуки вчителів і батьків про НУШ
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи
Вчитель має бути поруч з дитиною, а не стояти над нею
Новий освітній простір НУШ (рекомендації МОН України)
Замок будівельника: відсутня деталь
Числа 20-90 (картки)
18 темат тиждень (29.01-02.02.18 р) - "Я - мандрівник"
Модельна навчальна програма (18 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Створення освітнього середовища для 1 класів (НВО №25)
Ідеї ілюстрування інформації про органи чуття
Учимось складати розповідні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новини інтернет-марафону (відео)Ідеї ілюстрування інформації про органи чуття
Учимось складати розповідні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Континуум інтегрованого навчання
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки
Математичні знаки (картки)
19 тематичний тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають
Зовнішня та внутрішня будова тіла Людини
Англійська мова з 1-го класу (1-Г, вч. Скрицька Т.В.)
Чому сучасні діти нудьгують у школі?
Як все починалося: 1-й тиждень пілотування в НВО №25
Зірваний графік і люди-підзарядки
Математичні знаки (картки)
19 тематичний тиждень (05.02-09.02.18 р) - "Ми - дослідники. Ми - винахідники"
Модельна навчальна програма (19 тиждень)
Журнал "Джміль" до теми: "Я - дослідник. Я - винахідник".
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч. Журавльова Л.М.)
Дидактичні ігри "Різнокольорові кришечки"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Видовищні фізичні та хімічні досліди
Чому пташки співають?
Світ чекає на відкриття
Як все починалося: 2-й тиждень пілотування
НУШ-школа для найменших (канал "Кіровоград" з НВО №25)
Учні показують високі результати, якщо батьки багато читають
Кубики Rory’s Story
Модельна навчальна програма (20 тиждень)Міністр освіти побувала на уроках в 1А та 1Г класах НВО №25
Як стати генієм зі спінером в руках
Як намалювати спортсменів різних видів спорту
Важко в навчанні - легко в житті
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Як все починалося: 3-й тиждень пілотування
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
21 тиждень (26.02-02.03.18 р) - "Мої улюблені книжки"
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення
Модельна навчальна програма (21 тиждень)
Візит Лілії Гриневич в НВО №25
Тижневі рекомендації для вчителів НУШ
Казки Сухомлинського дітям
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А,вч Журавльова Л.М.)
100 днів у школі (Свято в 1-Г, НВО №25, вч Прокопенко Г.М.)
Сайт "UA: Казки"
Як цікаво розказати про Тараса Шевченка в 1-му класі?
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Подорожуємо Читай-містом за допом QR-коду (НВО №25)
Як урізноманітнити навчання та осучаснити клас
Як навчає своїх учнів одна з "найрозумніших країн"
Учимось складати спонукальні речення
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
Сім неймовірних транспортних засобів
Казка з татом. Літачок
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г,вч Прокопенко Г.М.)
Сім неймовірних транспортних засобів
Казка з татом. Літачок
Учимось складати питальні речення
Рекомендації МОН щодо наступності дошкільної та поч освіти
Долаємо хвилювання конструктивно
Тренуємо логіку: дороги й транспорт
23 тематичний тиждень (12.03.-17.03.18р) - "Професії"Рекомендації МОН щодо наступності дошкільної та поч освіти
Долаємо хвилювання конструктивно
Тренуємо логіку: дороги й транспорт
Модельна навчальна програма (23 тиждень)
Тих сьогодні намалюю, хто для нас усіх працює
Міністр освіти у Кропивницькому
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Матеріали для проведення ранкового кола "Професії"
Професій різних є багато
Відгадайте, хто працює!
Освітнє середовище для дитини (НВО №25)
Збери українську абетку
Учимось добре піклуватися про себе
Спортивна математика (практичні завдання)
Кросворд "Сонячна система"
Збери українську абетку
Учимось добре піклуватися про себе
Спортивна математика (практичні завдання)
Кросворд "Сонячна система"
Використання LEGO-технологій в НВО №25
Поради для налагодження комунікації з батьками
24 тем тиждень (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Поради для налагодження комунікації з батьками
24 тем тиждень (19.03-23.03.18р) - "Час/Як керувати часом"
Модельна навчальна програма (24 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Кросворд "Місяці року"
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
Експерименти з дзеркалом (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом "Про дракона Омелька" (читає Іван Малкович)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Вивчаємо сильні сторони своєї особистості
Доміно часу: учимось граючись
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Кросворд "Місяці року"
Педагоги НВО №25 - агенти змін, опора для реформи
Експерименти з дзеркалом (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Казка з татом "Про дракона Омелька" (читає Іван Малкович)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Вивчаємо сильні сторони своєї особистості
Доміно часу: учимось граючись
Визначаємо, малюємо та порівнюємо час
Оцінювання по-новому
Посібники з використання LEGO
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Оцінювання по-новому
Посібники з використання LEGO
Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво
25 тематичний тиждень (26.03-30.03.18р) - "Весна"
Модельна навчальна програма (25 тиждень)
Нова українська школа - це крок у майбутнє
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Не можна стояти на місці (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Про педагогічну рефлексію
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Цікаві розмальовки до Великодня
Тренінги в НВО №25 тривають
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Метод коментар до впровадження типової освітньої програми
Коли школи отримають LEGO
Нова модель оцінювання для 1-х класів
Палички Кюїзенера. Що це та як їх використовувати?
Дисграфія. як учитею допомогти учню
Про педагогічну рефлексію
Модельна навчальна програма (27 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів
28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи
Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі
Казка з татом "Івасик Телесик і Кощій" (Юрій Горбунов)
Завершення очних сесій для вчителів (Кропивницький)
Сортуємо за категоріями: холодне і гаряче
Діти створюють власний мікрокосмос з LEGO
Як учителю впоратись зі стресом
Флеш-карти з математики
Зустріч з батьками майбутніх першокласників
Як розвивати критичне мислення учнів
28 тематичний тиждень (23.04-27.04.18р) - "Світ рослин"
Модельна навчальна програма (28 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО 325 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Щоденні 5 або "Письмо для себе"
Школа, в якій хочеться навчатись (НВО №25)
Барвисте рахування
Ігри з LEGO на розвиток креативності
П'ять ігор-п'ятихвилинок для молодшої школи
Тренінгові вправи на уроках у 1-му класі
Он-лайн вебінар "Учительство по-новому"
29 тематичний тиждень (02.05-05.05.18р)- "Світ тварин"
Модельна навчальна програма (29 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Лепбук: переваги використання
Секрети управління часом для вчителя
Анаграма "Дитинчата тварин"
29 тематичний тиждень (02.05-05.05.18р)- "Світ тварин"
Модельна навчальна програма (29 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Лепбук: переваги використання
Секрети управління часом для вчителя
Анаграма "Дитинчата тварин"
Казка з татом. Караоке (Василь Вірастюк)
Казка з татом "Як звірі хату будували" (Валерій Харчишин)
Малюємо долоньками
Казка з татом "Як звірі хату будували" (Валерій Харчишин)
Малюємо долоньками
30 тематичний тиждень (07.05-11.05.18р) - "Веселка"
Модельна навчальна програма (30 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Казка з татом "Райдугони" (читає Євген Кошовий)
Як в НВО №25 пілотують НУШ
Бажання та потреби: тренуємо інтелект
Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-х класів
Загадкові друдли (критичне мислення)
НУШ рекомендує: 36 книг, які має прочитати вчитель
Дерево знань (оформлення освітнього середовища)
Екран емоцій (куточок настрою)
"Щоденні 5" - це кроки до успіху
Он-лайн вебінар "Кейс учителя першого класу"
31 тематичний тиждень (14.05-18.05.18р.) "Моя родина"
НУШ рекомендує: 36 книг, які має прочитати вчитель
Дерево знань (оформлення освітнього середовища)
Екран емоцій (куточок настрою)
"Щоденні 5" - це кроки до успіху
Он-лайн вебінар "Кейс учителя першого класу"
31 тематичний тиждень (14.05-18.05.18р.) "Моя родина"
Модельна навчальна програма (31 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Якою має бути Нова українська школа?
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
Якою має бути Нова українська школа?
Казка з татом "Мишка-наречена" (читає Руслан Сенечкін)
Казка з татом "Братик та сестричка" (читає Анатолій Анатоліч)
Моє тіло (учимось поважати своє тіло)
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Діти-експериментатори (газета "Гречка")
Клас у стилі НУШ
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Чому слід навчати дітей до школи?
Он-лайн вебінар "Рік у Новій українській школі"
Моє тіло (учимось поважати своє тіло)
11 ігор з набором LEGO "Шість цеглинок"
Діти-експериментатори (газета "Гречка")
Клас у стилі НУШ
Мультимедійні уроки для 1-го класу
Чому слід навчати дітей до школи?
Он-лайн вебінар "Рік у Новій українській школі"
32 тижд (21.05-25.05.18р) - "Ми - українці. Ми - європейці"
Модельна навчальна програма (32 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Метод "Шість капелюхів"
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Крокуйте з нами! (НВО №25)
Ефект гніву: тренуємо емоційний інтелект
Вивчаємо різні сторони світу
Практична робота "Країни Європи" з LEGO
Дидактична гра "Асоціації"
Флеш-карти з математики
Фрази з подвійним змістом
Метод "Шість капелюхів"
Он-лайн вебінар "Партнерство в НУШ"
33 тематич тиждень (29.05-31.05.18р.) - "Літо (канікули)"
Модельна навчальна програма (33 тиждень)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-А, вч Журавльова Л.М.)
З досвіду роботи в НВО №25 (1-Г, вч Прокопенко Г.М.)
Новий освітній простір в НУШ (рекомендації МОН)
Навчальні Програми для 1-4 класів
Посібники з використання LEGO
План-конспект перших батьківських зборів
На урок з кубиком і квіткою
Камінці, фарби, пензлики і фантазія
Життя - це не острів, на якому ми живемо самі
Он-лайн вебінар "Школа по-новому"
Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Немає коментарів:
Дописати коментар