вівторок, 20 червня 2017 р.

Пам’ятка. «З чого починається ефективний урок»

Те, що ми збираємося разом, - лише початок,
те, що продовжуємо залишатися разом, - уже досягнення.
Те, що ми працюємо разом, - справжній успіх!
Генрі Форд

Пам’ятка

«З чого починається ефективний урок»
На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.
Давайте дітям можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів  самостійно думати і працювати.
Творче ставлення до роботи й навчання – запорука ефективного уроку.
Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Робіть усе можливе, щоб учні не зневірилися у своїх силах.
Якщо ваш голос передає ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції,  а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
Кожен учень по–своєму сприймає матеріал. Зауважте на це.
Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
Добрій пам’яті передує тільки пильна увага.
Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
Чогось навчити можна тільки практикою.
Повторювати пройдений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
Якщо дитина дивується  - вона починає мислити. Нові ідеї  - продукт творчої уяви.
Зацікавленість – найсильніша мотивація для навчання.
Учіть дітей робити нотатки.

Запам’ятовування матеріалу часто-густо залежить від способу викладання. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.
Є два основних мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання . Застосовуйте ці мотиви на уроках.
Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
 Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
 Учитель не має говорити без зупину. Діти не встигатимуть за його думками.

 Проте, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуй початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.

Немає коментарів:

Дописати коментар